Symbolik från Paris.

Jag har funderat en längre tid att uppdatera min websida till en helt ny layout – men ibland räcker det ju med att byta ut bilder  och texter för att fräscha upp lite.

Så nu har jag ändrat om lite texter, försökt fokusera på tydlighet och era behov. Har även gjort nya bilder och plockat ihop mig själv på Paris gator. (har massor med foton från Paris då vi var dit för ett par år sedan).

Som marknadsförare kan det vara svårt att marknadsföra sig själv, tro det eller inte. Man blir som liksom lite insnöad i sig själv och ser inte alltid utanför, med kundens ögon. Det där som jag kan göra till er. Men vi borde kanske byta tjänster så du kommer till mig och jag kommer till dig?

synlighet
Det du gör i ditt företag skall synas till dina kunder. Genom rätt kanal och på rätt sätt blir det synligt.

Nåväl, fotot bakom mig föreställer en massa rör. Det ser ni väl? och vad är symboliken med synlighet där då? Hmm – nå, det första jag tänkte på då jag satt och valde bilder var färgerna. Men även rören. Det där med att hitta rätt sätt att kommunicera. Att nå ut genom bruset. Att nå fram. Att nå genom. Ett tjockt rör. Eller brus.

problem

Fokusera på problemen ditt företag löser. Var engagerad, entusiastisk och publicera innehåll hur din produkt löser kundens problem.

Det här fotot valde jag för att jag gillar mönstret, färgerna och det där hårda. Fokus. Att hålla fokus på det vackra. Problemen. Ja, var finns problemen i bilden då? Tja, det finns inga problem i bilden. Men det finns engagemang. Jag vågar visa upp mig själv. Jag vill, jag vill så nå dig. Å hjälpa dig bli synlig!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Rulla till toppen